Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Alla inlägg under september 2013

Av Annika - 4 september 2013 12:57

Ni som känner mig sitter med ett flin just nu för visst brukar munnen glappa friskt på mig men just nu är det mest virriga tankar här.
Hur kommer allt bli när jag kommer igång ordentligt med jobbet? kommer jag klara av det? kommer Myra vänja sig vid dagis?

Allt kommer säkert bli jättebra och vi kommer komma in i alla rutiner och sånt men lite nervöst är det.

Om jag är lite frånvarande på bloggen ett tag framöver så är det för att jag funderar.

Av Annika - 2 september 2013 15:48

Efter mycket funderande tog jag beslutet att nu rackarns ska jag ändra hårfärg och bli höstigt rödbrun. Så idag har jag varit hos fantastiska Jessica på La Bellezza.

Oj vad vi hade mycket att prata om, hennes dotter är lika gammal som Myra. Det blev mycket tjatter och skratt.


Före:



Efter;

Efter två roliga timmar var jag höstigt rödbrun.

Tack Gulliga Jessica, kan verkligen rekommendera er alla att gå dit.

Av Annika - 1 september 2013 20:16

Idag beslutade vi oss för att ta bort ena sidan av spjälorna på Skruttans säng. Hon var helt exalterad och hoppade som en galning i sängen. När jag hade bäddat klart så satte hon dit alla sina gosedjur i sängen. Mysigt. Nu har hon badat, vi har läst saga medan hon låg fint i sin säng. Underbart.

Före:




Efter:

Gosedjuren:

Och nu ligger hon lycklig i VÅR säng och myser. Tjoohoo.

Ovido - Quiz & Flashcards