Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Alla inlägg under juni 2012

Av Annika - 26 juni 2012 17:48

igår vAR VI på laserbehandling för myras eldsmärke. såhär ser det ut efteråt, sorry för suddig bild men busungen villE inte vara still:


 

  


det se värre ut än vad det är och efter 1 vecka så har det svarta försvunnit. myra är pigg och glad nu och det är det viktigaste.


jag har äntligen fått mina nya byxor som jag har längtat efter. det är av det italienska märket Please,  modell boyfriend, helt underbara. Tack pappa som sponsrade :-)



idag sov vi till 10.30 väldigt skönt men det har inte blivit mycket gjort idag. det får vi ta itu med nu istället.



  


Av Annika - 25 juni 2012 12:05

favoritlåten just nu:


Av Annika - 24 juni 2012 21:24

i matkoma efter en underbar middag hos vivi och per:


  


 

         

Av Annika - 24 juni 2012 21:19

En mysig dag:


    



 

   

       

Fotona längst ner är midsommardagen :-)

   

Av Annika - 21 juni 2012 11:32

igår var det ju ett fantastiskt väder så det blev grill och mys på balkongen:


   


idag började jag morgonen med kaffe i handen, myra i vagnen och Norah jones i lurarna och den här utsikten. man kan ha det sämre:


 

Av Annika - 20 juni 2012 15:24

myra är fortfarande förkyld och jäkligt mammig. går jag 1 meter bort så vrålskriker hon. men söt är hon så hon kommer undan med mycket.


Vi har våra härliga rutiner på morgonen. frukost, dusch (jag) och sen ger vi oss ut på en 2 timmars promenad vid vattnet. Jag kan riktigt längta tills nästa gång, det hade ni också gjort om ni hade haft den här utsikten:


   


satt i vardagsrummet nyss och råkade vända mig bort i 5 sek och då gjorde myra såhär:


 


så som ni säkert förstår så har jag plockat bort allt som stod så fint på soffbordet. de kanske får flytta tillbaka om några år.



eftersom det är sommar så gjorde jag min favoritsommarmat till middag igår, gravad lax med dillstuvade nypotatis, bladspenat och färska sugar snaps.

 


ikväll blir det grillat och jag ska minsann ha det största glas vin man kan hitta :-)

Av Annika - 20 juni 2012 15:22

 

Av Annika - 18 juni 2012 12:46

Jag har fått lite frågor angående myras eldsmärke och hur skillnaden var efter första laserbehandlingen. här kommer som utlovat före och efterbilder.


före:

Efter 1:a gången:

   


det är stor skillnad, nu har vi varit 4 ggr och det blir bara svagare och svagare för varje gång.

Ovido - Quiz & Flashcards