Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2012

Helgen som gått

Av Annika - 15 oktober 2012 12:56

Nu har livet äntligen börjat återvända, alla morgonsysslorna är färdiga och förberedelserna inför onsdagens resa till kanarieöarna är påbörjade. så då tänkte jag berätta om mitt fantastiska dygn på Hällsnäs utanför Göteborg tillsammans med 40 galna bloggmammor.

Först vill jag tacka Fab Mamas dvs Mira och Ingela för detta underbara dygn. Vilket fantastiskt jobb ni har gjort. Stort tack


Vi var 6 tjejer som åkte tåget upp, det blev härliga skratt och bubbel och Christel hade snacks med och Malin hade såklart Geisha. Malin (Fnulan), Tina och Maria hette de andra. Mycket trevliga och roliga tjejer. Stackars de som satt nära oss   


     


Väl uppe kom bussen och körde oss till Hällsnäs. Där checkade vi in i små stugor och på sängarna låg Goodiebagen. OMG så mycket saker. Jag kommer att berätta mycket om dessa framöver, just nu ligger allt i en hög som jag går och klämmer och känner på lite då och då. WOW.


   


 



Sen var det dax för lunchen, supergod lax.


     


Därefter följde en massa tokiga aktiviteter. Det blev föreläsning av Tena om hur vi ska knipa för att slippa inkontinens, Vi pimpade Almondytårtor, vi hade skrattgympa, vi blev fina i håret och vi drack vin.


     


Vid kl 20 var det dax för galamiddagen, jag har aldrig sett så många tjusiga tjejer samlade på ett ställe förr.


Vi åt, fnittrade, drack fantastiska viner (som jag inte hittar på systembolaget tyvärr) och vann otroliga priser (jag vann fin duschcreme och bodylotion from Cskincare), och vi sångtävling (som vi inte vann) och sen dansade vi som tokiga hela natten lång till de fantastiska Götz kalas, de stackarna fick se saker som de nog önskade att de sluppit :-)



           



Det var många trötta tjejer som åt fruktost dagen därpå. Underbar hotellfrukost hade de men allt vad de slitna kroppanda behövde. Därefter var det dax för ännu mer priser. Jag vann den stora Liberogåvan. Där fanns allt man kan tänka sig behöva till Myra värt hur mycket som helst. Tusen tack Libero

Tyvärr glömde jag ta foto på vinsten men jag vet att Christel har foto på sin blogg.


Trötta och rätt bakis åkte vi tåget hem igen.


Vilket underbart dygn. Tack alla Fab Mamas som jag fick möjlighet att träffa. Jag hoppas att vi träffas snart igen


Puss på er alla!!!


PS: jag fick väldigt dålig kvalité på mina bilder men ni kan se mycket bättre på de andra tjejernas bloggar.




 
 
Meekatt

Meekatt

16 oktober 2012 19:31

Superkul att träffa dig i helgen! Du var Fab även när du dansade Riverdance, haha! Underbart!!

Ha en underbar semester!

Kram!

http://www.meekatt.com

Annika

16 oktober 2012 20:43

Du är för härlig. Jättekul att träffas, hoppas vi kan göra det snart igen :-)
Har klänningen torkat efter nattdoppet?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Ovido - Quiz & Flashcards