Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2012

Skitförbannad

Av Annika - 12 oktober 2012 13:58

Går och är förbannad på nåt som hände igår. Vi har målare som målar fasaden på fastigheten. Jätteduktiga och trevliga. De hälsar alltid glatt när man kommer med barnvagnen på morgonen.

Igår fick jag reda på att jag hade skickat mail till deras chef och klagat på en av dem och sagt att han kissat i buskarna och att jag har bildbevis. Ööööhhh, Självklart att han tittade konstgt på mig när jag mötte honom.

Detta har jag INTE gjort. Någon har alltså mailat chefen och utgett sig för att vara en kvinna med barn (jag är den enda kvinnan med barn) alltså jag. Detta känns helt fruktansvärt. Jag gick självklart ner till killen ifråga och berättade att det absolut inte var jag. Killen riskerar att bli av med sitt jobb stackarn.

Vad är det för sjuk feg person som inte kan stå för sitt mail utan måste låta mig stå för det, vilket jag absolut inte gör. Jag har väl bättre för mig än att ta foto på en kissande målare.

Jag har nu pratat med styrelsen och de ska gå till botten med detta. Jag kommer inte nöja mig förrän både killen och jag får en ursäkt!

Idiot!!!

 
 
Popprinsessan

Popprinsessan

12 oktober 2012 20:50

Men vad sjukt! Shit vad folk är knasiga!
Ses imorgon :-)

http://www.popprinsessan.se

Annika

12 oktober 2012 21:29

Visst är det sjukt.

Åh vad skoj vi ska ha :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Ovido - Quiz & Flashcards