Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 12 september 2012

Nickelback

Av Annika - 12 september 2012 12:36

Igår åkte jag och bästaste vännen Michela till Köpenhamn för Nickelback konsert. Daughtry (stavning?) var förband och Väääldigt bra. Nickelback var väldigt proffsiga och välputsade, allt var väl inövat, till och med koreograferade gitarrmoves. Men det var ett jäkla tryck och de körde alla kända låtar. Tyvärr förväntar man sig en längre konsert än 1.20 h. Rätt dåligt rent ut sagt och lite snopet. Men vi hade en dryg resa hem och var hemma 01. Myra vaknade 07 så gissa om jag ska sova en stund när hon sover middag. Det kommer hon nog snart att göra för vi har varit på långpromenad med Hugo och Anki och sen ätit kycklingfilé med Risoni.

Idag tog hon sina första steg och så sa hon Gööt (gröt) :-D

Nu kallar snart kudden och jag ska drömma om Nickelback,som trots min lite negativa recension var jättebra (ville ju inte att den skulle ta slut så fort) och de andra 3 konserterna jag har framför mig i höst.

 
 
Ingela la la

Ingela la la

12 september 2012 13:43

Men vad snopet att konserten inte höll på längre! Tur du har fler att gå på :)

http://ingelalala.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Ovido - Quiz & Flashcards