Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 6 september 2012

Utvärdering

Av Annika - 6 september 2012 21:58

Nu har jag gjort 4 av 5 maträtter i Linas Matkasse. Måste säga att jag är glatt överraskad. Allt har varit gott och smakrikt och det är bra tilltaget.

Men jag har ett klagomål som gör att jag tvekar att fortsätta. På deras hemsida står klart och tydligt att om man är ny användare så får man köpa första kassen för 499:-. När vi fick fakturan så låg den på fullpris 769:-. När jag mailat dem fick jag svaret att för att få prova-på-priset så skulle jag ha skrivit in en rabattkod vid beställningen. Vilken rabattkod??? Den finns inte nånstans på deras hemsida!!! De sa att de ordnar upp detta och att jag får rabatten på NÄSTA kasse. Vips så är jag tvungen att köpa en kasse till. Smart affärsstrategi men får man göra så??? De ska vara glada att vi är så pass nöjda så vi vill fortsätta annars hade jag nog gått vidare med detta.

 
 
Popprinsessan

Popprinsessan

7 september 2012 08:58

Jag har ett liknande problem. Eftersom jag bara var på paus med Linas matkasse, men hade varit det länge så fick jag ett erbjudande om att prova den ordinarie kassen igen. Under samtalet kom vi fram till att jag istället skulle få rabatt på barnkassen, men nu sitter jag här med ordinarie pris istället. Och mitt mail har de inte ens svarat på! Dåligt.. Jag kommer inte att fortsätta med barnkassen.
Ha en bra fredag!

http://www.popprinsessan.se

 
Erik - Linas matkasse

Erik - Linas matkasse

8 september 2012 13:24

Hej,

Gå gärna in och recensera linas matkasse, har gjort en jämförelsesida som kan bli riktigt bra!

//Erik

http://matkasse.com/companies/linas-matkasse-2

 
Ingen bild

Gunnar

1 november 2012 17:11

Matkasse
Hej,
http://www.matkasse.com/
Jag har gjort en sida där jag samlat Sveriges alla matkassar. Gå gärna in och betygsätt de olika leverantörerna och kolla vilka som levererar till ditt postnummer.
//Gunnar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Ovido - Quiz & Flashcards