Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 19 juli 2011

Fotboll, gravidfotografering och hjärtljud

Av Annika - 19 juli 2011 09:45

Igår var vi på O'Learys och tittade på Kalmar-HIF. Vad kan man säga mer än Serieledare, serie, serieledare  . Underbart. Där var massor av folk och det var helt otroligt varmt men en härlig stämning. Hoppas att de fortsätter att spela såhär även när Gerndt försvinner. Det hade varit gött med ett SM guld.


Vi träffade en kille som startat upp en fotostudio (har sett hans foton och de är fantastiska) och han tyckte att vi kunde boka honom till gravidfoton. Så nästa vecka ska vi göra lite häftiga foton. Lika bra att passa på för jag kommer inte att bli såhär stor fler gånger. 


Imorse var vi hos MVC och kollade upp så att allt är bra med lillan. Allt var kanon, hjärtljuden var starka och hon har redan lagts sig tillrätta med huvudet neråt. Barnmorskan tippade på att hon kommer att väga ca 3.4 kg vid födseln och det är ju helt lagom. Läste ju förra veckan om en tjej i Texas som fött ett barn på 7,5 kg och det är väl inte det man önskar precis.

Mitt blodvärde var lågt dock så hon rekommenderade jordgubbar. Inte helt fel medicin. Så idag blir det till att mumsa på jordgubbar hela dagen.


Nu är det dax för jobb och kaffe.


God Morgon Världen!

 
 
Ingen bild

Jenny

19 juli 2011 11:48

Vi får snart ha vadslagning om när lillan ska titta fram:) Skönt att allt är bra!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Ovido - Quiz & Flashcards