Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 18 juli 2011

Helg i stugan

Av Annika - 18 juli 2011 10:32

Då var man hemma igen ifrån en härlig helg i stugan. Min svägerskas föräldrar är på besök från filipinerna och vi hade väldigt trevligt. Vi fick otroligt fina kläder till Lillan från dem, väldigt fina och vi är mycket tacksamma.


Lite bilder från helgen:              

Nu är vi hemma igen och det är dax för sista arbetsveckan för mig innan semestern börjar. Det känns mycket märkligt att jag inte arbeta på länge, men det ska bli så skönt att kunna förbereda sig för Lillans ankomst. Tyvärr har jag fått en grym foglossning och det gör så ont i höfterna och svanskotan. Ska till barnmorskan imorgon och jag hoppas att hon har några tips för att underlätta detta för det är helt hopplöst att sova och jag behöver verkligen sova så mycket som möjligt nu.

Nu jobb och sen ska vi till O'Learys ikväll för att titta på Kalmar-HIF. Heja HIF!!!

 
 
Ingen bild

Emma Lorichs

18 juli 2011 18:01

Så kul att låsa din blogg här... :)
Trist med foglossning, finns ett bälte man kan köpa som man drar runt höfterna, känns bättre tycker jag när man rör sig, jag köpte mitt på Om kroppen som ligger mitt emot Stadsteatern upp mot hälsobacken... Hoppas allt e bra med dig annars! Ha en skön sommar, så ses vi! KRAM

Annika

19 juli 2011 09:45

Hej Emma, jag ska genast skaffa mig ett sånt bälte. Tusen tack för tipset. Hoppas att allt är bra med dig och att du mår bra med din graviditet. Ha en härlig sommar. KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Ovido - Quiz & Flashcards