Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 14 juli 2011

Sliten efter gårdagen.

Av Annika - 14 juli 2011 09:13

Idag är det en trött Annika som bloggar, men en väldigt glad Annika. Jag hade en supertrevlig dag igår som började med att jag och bästa vännen Carro åkte på vår årliga shopping/fika tur till Köpenhamn.Där ösregnade men vi köpte vars ett paraply så var det problemet löst. Vi shoppade, åt lunch, shoppade, fikade, shoppade och avslutningsvis så fikade vi. En väldigt bra dag, tyvärr tog batteriet slut på kameran så ni kan inte få några bilder men här kommer två på mina inköp:

   

Och innan ni säger något: Nej de passar mig inte just nu, och ja jag ska banne mig kunna ha dem efter graviditeten.


Jag hann hem och ta en dusch och vila mina onda fötter innan det var dax för nästa trevliga sammankomst, middag och stand up på Tivoli med mina underbara vänner. Det blev mycket skratt och det var väldigt trevligt.

Jag tog några bilder men de blev inte så väldigt bra (måste nog till optikern snart) men det kan vara så att min kära vän Annelie fick bättre och kanske hon kan skicka till mig så att jag kan visa er, men här kommer några


                 

Jag fick även ett insidetips om att mitt kära kusinbarn frotterar sig med kändisar i Helsingborg, visst är han en riktig fotomodell:



Natten har varit hemsk då Lillan har sparkat och gjort det omöjligt för mig att sova mer än 4 timmar så gissa om jag är trött idag.


Nu ska jag jobba lite och sen ska jag till Tyringe och fira farmor som fyller 91 år. Därefter åker jag vidare till stugan och helgen kommer att spenderas där och i Kristianstad då våra vänner Marcus och Calle ska spela med sitt band Bring it on på lördag.


Ha en bra dag/helg


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Ovido - Quiz & Flashcards