Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 8 juli 2011

Tjoohoo Fredag!

Av Annika - 8 juli 2011 08:58

Vad skönt det är att vakna upp och inse att det är fredag. Mindre skönt att vakna upp och inse att det inte finns en enda kaffeböna i hela lägenheten. Men efter en titt i spegeln och utan att hoppa högt av skräck för det jag såg så kunde jag snabbt springa ner till Mästerlivs som jag var (ja jag borstade tänderna och klädde på mig) och köpa. Passade på att köpa några frallor också så nu är allt rätt med världen igen. 


Igår fick jag massage av min kära make och äntligen kan jag röra ryggen igen. Visst har jag grym träningsvärk idag men jag är inte stel som en pinne längre. Helt underbart. Han är snäll han..


Helgen kommer att bli väldigt lugn för oss. Vi ska bara en sväng till IKEA och beställa inredning till köket och då ska vi även passa på att köpa spjälsäng och allt som hör till den. Nu är det inte många saker kvar att införskaffa, Skönt. Sen kan jag bara luta mig tillbaka och vänta på att Lillan ska komma.

Kan fortfarande inte riktigt fatta att om ca 9 veckor så blir vi föräldrar. Spännande och skrämmande på samma gång.


Nu är det dax att dricka morgonkaffe på balkongen.


God Morgon Världen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Ovido - Quiz & Flashcards