Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 6 maj 2011

Full rulle

Av Annika - 6 maj 2011 09:00

Här är det full rulle, väckarklockan ringde inte och vi vaknade 8.19 Tyckte väl att jag kände mig utvilad när jag vaknade. Så det blev lite panik och som tur var så hade maken tid för vaccinering kl 9 så han hade ändå inte tänkt åka till jobbet innan.


Men nu har pulsen gått ner och här sitter jag med kaffe och knäckebröd, kan inte klara mig utan Wasa frukostknäcke. Tror att jag har ätit sådär 1000 sen jag blev gravid, inte det nyttigaste brödet men den lilla vill ha så vad gör man inte ;-)


När jag jobbat klart idag så ska jag packa och handla inför vår lilla tripp till stugan i helgen. Ska handla Grillat, Grillat och lite mer Grillat. Vi gillar Grillat :-)

Sen bär det av till stugan, vi ska inte göra någonting på hela helgen mer än att slappa, umgås, äta och elda i öppna spisen på kvällarna.


Hoppas att ni alla får en fin helg

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Ovido - Quiz & Flashcards