Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 12 mars 2011

Spadag, melodifestival och tjejkväll

Av Annika - 12 mars 2011 15:57

Idag har varit en riktig Annika dag. Har inte gjort något nyttigt alls, har gått en långrunda och just nu har jag spadag. Och då snackar vi rubbet, det har skrubbats, smörjts, filats och just nu sitter jag och väntar på att hårfärgen ska verka.

Det är helt underbart med sådana här dagar där man glömmer alla måsten och bara är totalt ytlig och självisk. Alla borde unna sig detta ibland.


Ikväll blir det Melodifestivals final med hela Tjejgänget på O'Learys. Det ska fnittras, skvallras och sjungas schlager. Underbart. Några av tjejerna ska först på champagneprovning. min favoritdryck. Lite avundsjuk men men.

Jag har på känn att jag vinner vadslagningen ikväll. (brukar alltid satsa en guldpeng på vem som vinner) egentligen ska jag väl inte skriva det här för då härmas alla de andra ;-) men okej då. The Moniker vinner.


Jag har ett litet problem dock. Jag har blivit för stor för mina kläder. Har absolut INGET att ha på mig. Jag får försöka mig på gummiband i midjan och någon blus över. 


Ha nu en riktigt trevlig kväll och gör inget som jag önskar att jag kunnat göra om jag inte varit gravid ;-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Ovido - Quiz & Flashcards