Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 30 september 2013

Känslan av Fab Mamas Blogevent "Dagen"

Av Annika - 30 september 2013 14:07

Äntligen har det blivit dags för mig att berätta vad jag hittade på förra helgen på Fab Mamas blogevent.


Det har tagit många dagar att smälta och landa i vardagen igen efter en sån fantastisk helg. Ni har ju fått se lite av alla goodiebags och även mina fina vinster




Fab mamas dagen började med en bilresa upp till vackra Hällsnäs.


 


Där blev det mingel och många kramar av gamla och nya bloggvänner.  


Vi hälsades välkomna av de underbara tjejerna. Fnulan, Malin och Mira. (Bilden är från kvällen men de var lika vackra under dagen)


 


Lite mingel med väldigt seriösa bloggvänner :-)


 

jag, Hanna, Maria och Tina

Därefter åt vi en jättegod lunch där vi fick komponera våra egna sallader;

 

 

 


Därefter vad det dags för dagens första föreläsning av StenaLine. Man ville bara ut och åka båt efteråt:


 


Mässan öppnade därefter med väldigt trevliga företag. Det provades, köptes, smakades och tittades:

 


Sen bjöd Lipton på fika med minicupcakes och te:

 


Därefter Pimpade vi våra egna väskor från Panduro. Jag är väl inte riktigt den kreativa typen. Avgör själva hmmm:

 


Aps höll en trevlig föreläsning om vad skönhet är:


 


Där efter hade Jencic en mycket trevlig modevisning, man ville ha allt:


   

Sen var det dags att få våra rum och börja förbereda oss för kvällen.



De flesta foton kommer från den fantastiska fotografen från Photoperformance, en del är mina och en del har jag lånat från min bloggvänner för min kamera tog väldigt suddiga foton.



Allt om kvällen kommer i nästa inlägg.

 
 
Tina

Tina

1 oktober 2013 07:02

Vilken tur du hade som vann koftan ifrån Jencic ;-) KRAM

http://www.familjenrosmer.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Ovido - Quiz & Flashcards