Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Alla inlägg under april 2013

Av Annika - 2 april 2013 18:22

Idag hade vi ett riktigt halleluja moment.
Myra åt fisk!!!
Hon har fram tills nu bara spottat och fräst, vi har testat alla fiskar som finns, idag köpte jag en liten burk fiskbullar i hummersås och hon åt hela burken.

Plötsligt händer det!!

Av Annika - 2 april 2013 13:12

Äntligen känns det som om våren är på väg. Livet känns lite lättare när det är varmt ute.

Idag började vi dagen med minisim, Myra slänger sig totalt orädd ner i vattnet och tjuter av lycka.

Nu sover hon men så fort hon vaknar ska vi ut på långpromenad för att rensa skallen. Många tankar och saker just nu som ska redas upp och förhoppningsvis får jag lite besked i veckan som gör att jag kan gå vidare och kan planera lite för framtiden. Just nu känns det som jag går i ett vakuum. Tur att jag har Johan att bolla idéer med och som får mig att känna mig trygg i allt kaos. Tack Älskling!

Ovido - Quiz & Flashcards