Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 25 april 2013

Missvisning, kalas och bebissnusande

Av Annika - 25 april 2013 12:50

efter avslutningen på minisimmet (pappa var såklart med) så åkte jag och Myra till Tyringe för några dagar av mys med mormor och morfar. Det har blivit intensiva dagar så jag har helt glömt bloggen, men här kommer en uppdatering;

På tisdagskvällen åkte jag till Perstorp för tjejträff med mina gamla kollegor. Vi åt gott, skattade och pratade gamla minnen, sen åkte vi vidare till Butik Rosa Danica. En helt fantastisk butik med underbara kläder. Ägarinnan Pia är en fantastisk tjej och hon hade modevisning för oss medan vi fikade innan vi shoppade loss. Jag köpte en jättefin tröja från Pulz. Alltid lika kul att träffa er tjejer. Vi ses till hösten.

Igår fyllde min kära mamma 65 år. Det firade vi med tårta och paket. Min bror och hans son Vincent kom också och Myra och Vincent lekte hela dagen lång. Så underbart att se de två tillsammans. Stort Grattis igen Mamma.

Idag har vi varit hos Gulliga Helena för att fika och snusa på två nya underbara bebisar. Helena dukade upp med tårta och fruktsallad. Barnen lekte och mammorna pratade av sig. Tack för en supermysig förmiddag.


Nu sover Myra och sen ska vi hälsa på Gammelfarmor innan jag ska ut på bus med kusinerna. Mer om det imorgon.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Ovido - Quiz & Flashcards