Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 28 januari 2013

Liten sjukling

Av Annika - 28 januari 2013 10:11

Det var en jobbig natt med väldigt lite sömn. Myra fick feber och "gnydde", hela natten, jag tog in täcke och kudde till henne och somnade på en stol med huvudet på hennes spjälsäng (inget jag rekommenderar) vaknade av att Myra tryckte pannan mot min panna och la upp ett högt tjut. Jag höll på att pinka på mig så rädd jag blev. Hon undrade väl vad jag pysslade med.

Nu myser vi i soffan med filt och tecknad film. Febern ligger på 38,3 så vi kommer att ta det väldigt lugnt idag.

Min brorson Vincent skulle komma imorgon tillsammans med min bror och de skulle sova över, äta gott, åka till Tropikariet (till min brors fasa för han hatar ormar) och bara ha det mysigt. Tyvärr får det bli om två veckor istället. Stackars Vincent som längtat så men tur i oturen så var han inte helt kry heller. Nu laddar vi 14 dagar sen så.

Hoppas att ni har en bra start på veckan.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Skapa flashcards