Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 31 december 2012

Årskrönika 2012

Av Annika - 31 december 2012 16:26

Här kommer en liten sammanfattning av året som gått:


   Har varit mammaledig hela året utom två dagar då jag åkte ner till Tyskland och "jobbade" lite. (Drack mest öl och hade skoj.


   Mello i Malmö med ett gäng galna tjejer. Det blir repris 2013.


   Myra har hittat en bästis i Hugo och jag har hittat mitt stora stöd i mammadjungeln i Hugos mamma Anki. Hade inte klarat mig utan dig.


  Min bästaste vän Carro fick en underbar liten son. ( de kommer hit om några timmar för att fira in det nya året)


  Åkte på en spontan Sweden Rock Festival och hade så fantastiskt skoj.


  Underbara vännerna Anderssons har flyttat nära oss och vi har haft väldigt trevliga kvällar ihop. kommer att bli många fler 2013


   Har haft fantastiskt mysiga vinträffar med supervännerna Michela och Linda.


  Har sett HIF med Linda. Det måste vi göra mycket mer 2013.


  Sommarmys i stugan hela sommaren med mina föräldrar, bror och brorson.


  Var på grymma konserter; Thåström, Nickelback, Eva Dalgren & Europe.


  Var på ett fantastiskt bröllop för våra underbara vänner.


  Fick en underbar spaweekend av min man i 40 års present.


   Egentid på Ullared 4ggr. (Ja jag är knasig.)


  Träffade mina favorit fransyskor 2 ggr i år. Alldeles för lite och jag hoppas att det blir fler ggr 2013.


   Fab mamas bloggevent. Träffade nya fabulous vänner.


   Semester på Kanarieöarna med Myras Farmor & Farfar. Supertrevligt.


   Babysim & Barnrytmik med Myra varje vecka.


  Myras dumma eldsmärke har behandlats och är i princip borta.


  Myra blir bara underbarare och underbarare för var dag. Älskar dig oändligt underbara tös.


  Johan och jag har kämpat med första småbarnsåret med sömnlösa nätter, oro och stress och vi har aldrig haft det så bra som vi har det nu. Älskar dig Gubben min.


Känner på mig att 2013 kommer att bli ett helt fantastiskt bra år.


Nyårslöften?  Hmm det skulle vara att njuta i stunden lite mer och inte stressa på. Jag är ju bara mamma ledig i 6 månader till och det ska jag ta vara på.


Gott Slut och Gott Nytt År!!!

 
 
Popprinsessan

Popprinsessan

1 januari 2013 20:07

Vilket härligt år!
Kram

http://www.popprinsessan.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Skapa flashcards