Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Alla inlägg under oktober 2012

Av Annika - 2 oktober 2012 23:12

Livet kan äntligen återgå till det normala. Det är helt underbart att vi alla mår bra igen.

Ikväll testade jag min nya ansiktsmask akne killer. Känner mig som om jag varit på en Ansiktsbehandling. Helt underbar. Såg mindre underbar medan den satt på :-)

Nu ska vi sova, drömma underbara drömmar och vakna lyckliga.

Av Annika - 2 oktober 2012 08:45

Igår insjuknade Johan så nu har hela familjen. Jag mår mycket bättre men Myra kräker på nätterna men är helt ok på dagarna.

På grund av detta har vi blivit bannlysta och utfrysta (vi förstår varför och det är helt ok) så vi kan inte göra de saker som vi planerat i veckan. Så synd för det var en sån fullspäckad vecka med saker som man riktigt längtat efter länge.

Detta missar vi;

3 dagar i Tyringe med mys och bus med mormor och morfar.

Quizzkväll med mina kusiner på Harrys i Hässleholm med god mat och tjejsnack. Jag hade redan kollat ut i menyn vad jag skulle äta.

Sova ut. Duscha lääänge.

Barnfri date med Johan med thaimassage, middag på Olssons skafferi och Hypnotisören på bio. Kanske ta en öl efter. Sitta och prata hela natten utan att behöva tänka på att gå upp kl 7 för då vaknar Myra.

Sovmorgon


Istället torkar vi kräk. Tvättar kräkiga lakan. Försöker dricka te och äta vitt äckligt bröd.


Ja ja, vad är en bal på slottet.

Ovido - Quiz & Flashcards