Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Alla inlägg under september 2012

Av Annika - 11 september 2012 11:47

Idag har vi varit på den 6e behandlingen av Myras eldsmärke. Hon var så duktig. Agneta (doktorn) tyckte att det såg så pass fint ut att det nog bara behövs 1-2 gånger till. Skönt, för det gör ont på henne och det gör så ont i mitt hjärta.

Så här ser det ut efter behandlingen, men det går bort efter ca 1 vecka och då har eldsmärket bleknat.

Av Annika - 10 september 2012 11:30

Härligt att bästa vännen också är mammaledig. Möttes upp för en fika och pratstund vid vattnet. Mysig början på dagen

Av Annika - 9 september 2012 20:10

Jaha, då var helgen nästan slut och vi är tillbaka i Helsingborg efter en jättemysig helg i stugan. Sista helgen i stugan för den här säsongen. Känns lite sorgligt men hösten är här. Tack mamma o pappa för allt i helgen, god mat, långpromenader med Myra och ett trevligt sällskap.

Nu håller jag på att natta Myra, sen är det soffan och film som gäller. Det Kommer att bli en fullspäckad vecka så det gäller att ladda batterierna ordentligt.

Ha en mysig söndagskväll.

Av Annika - 8 september 2012 21:58

Ord är nästan överflödiga men jag kan säga såhär; mys, bus, god mat och Lionel Richie (mamma och pappa bokade ikväll, ska se honom i malmö i oktober) nu slappar vi. Myra sover gott i sin Pappas famn.

Av Annika - 8 september 2012 13:21

Vi har det fantastiskt skönt här i stugan. Vi blir så bortskämda. Igår grillade vi revben med pommes (Myra åt pommes för glatta livet) idag har vi precis grillat korv ( Ytterligare en Myrafavorit). Nu är Mormor ute på promenad så Johan och jag kan vila en stund. Underbart. Så nu ligger vi i friggeboden med chips, ett glas Rose och en Mamatidning. Lyx på hög nivå.

Av Annika - 7 september 2012 18:10

Myra samlar krafter så att hon kan köra slut på mormor & morfar hela helgen.

Av Annika - 7 september 2012 15:47

Här är full rulle med lek medan vi väntar på att pappa ska komma hem. Allt är packat så så fort han kommer drar vi till stugan för god mat och mys hela helgen lång med mormor, morfar och morbror. Skiner solen i helgen så är det ett stort bonus.

Önskar er alla en skön helg

Av Annika - 6 september 2012 21:58

Nu har jag gjort 4 av 5 maträtter i Linas Matkasse. Måste säga att jag är glatt överraskad. Allt har varit gott och smakrikt och det är bra tilltaget.

Men jag har ett klagomål som gör att jag tvekar att fortsätta. På deras hemsida står klart och tydligt att om man är ny användare så får man köpa första kassen för 499:-. När vi fick fakturan så låg den på fullpris 769:-. När jag mailat dem fick jag svaret att för att få prova-på-priset så skulle jag ha skrivit in en rabattkod vid beställningen. Vilken rabattkod??? Den finns inte nånstans på deras hemsida!!! De sa att de ordnar upp detta och att jag får rabatten på NÄSTA kasse. Vips så är jag tvungen att köpa en kasse till. Smart affärsstrategi men får man göra så??? De ska vara glada att vi är så pass nöjda så vi vill fortsätta annars hade jag nog gått vidare med detta.

Skapa flashcards