Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Alla inlägg under augusti 2012

Av Annika - 7 augusti 2012 17:13

Idag har jag målat Myras rum. Blev fint med en rosa (ja jag vet alla feministmorsor men Jag gillar rosa) fondvägg. Imorgon ska jag göra det sista sen lägger jag ut bilder. Johan köpte soffbord som Myra glatt hjälpte till att montera. Nu ska jag fortsätta lite till sen blir det familjemys med räkor och aioli.

Av Annika - 7 augusti 2012 00:05

Idag har jag tyvärr inget kul att berätta eller några roliga foton att dela med mig av. Har haft en migrän som man inte skojar bort. Jag har legat i sängen en stor del av dagen. Som tur är så verkar den vara på väg bort så jag hoppas att den är helt borta när jag vaknar, för då är det du för uppdrag; måla och fixa klart Myras egna rum. Ska bli så kul när rummet är klart. Lovar att lägga ut bilder på det färdiga resultatet. Nu kallar kudden. Sov Gott!!!

Av Annika - 5 augusti 2012 11:49

Idag slappar vi.

Av Annika - 4 augusti 2012 23:39

Ligger just nu slängd i soffan totalt proppmätt efter en fantastiskt god middag på Maria Tapas med Myras Farmor och Farfar. Oj vad vi åt. Avslutade kvällen med kaffe hemma hos oss. Myra busade och visade allt hon kan. Hon sover som en stock nu. Det kommer jag också göra när som helst. Tusen tack Farmor och Farfar för en supertrevlig kväll. Tyvärr hade jag så kul så jag glömde ta mer än ett foto.

Av Annika - 4 augusti 2012 15:23

Nyss kom vi hem från Gubbarp som ligger mitt ute i ingenstans, där vi grillade och hyggade oss hela dagen igår. Det blev många skratt och god mat på deras veranda. När mörkret föll tände Britt minst 2000 ljus, hur mysigt är inte det att kura ihop sig med vars en filt i ljuslågornas sken. Natten tillbringade vi i deras ateljé mitt ibland Görans fantastiska tavlor. Myra hängde på sin favorit Anna hela dagen. Tack för allt kära vänner. Vi ses snart igen.

Höll på att glömma att vi lärde oss ett nytt trick hur man blir av med Getingar. Sådär effektivt men vi såg nog rätt roliga ut, jag kanske avslöjar det nån dag.

Av Annika - 3 augusti 2012 00:04

Ikväll har vi grillat och lyssnat på Ledin på Sofiero från altanen hos Carro och Magnus. Jenny och Fredrik var också med, snart ska vi på deras bröllop. Ska bli så skoj. Måns somnade som han brukar kl 20. Myra busade och lekte som hon brukar till 22.30 Tack för en supermysig kväll.

Av Annika - 2 augusti 2012 12:08

...för att ni tog hand om Myra så vi kunde åka iväg.

Av Annika - 2 augusti 2012 12:04

Igår och idag har vi varit på Torekov spa, fick det i 40års present av min underbara make. Det har varit så härligt avkopplande. Först champagne och frukt på rummet, sen några timmar sol och japanska bad följt av helkroppsmassage och vi avslutade kvällen med en underbar trerätters. Tack Älskling!

Nu bär det av hem till lillbusen och ikväll blir det grillpartaj hos vänner, de bor nära Sofiero så vi kan sitta på deras altan och lyssna på Tomas Ledin som uppträder där ikväll.

Ovido - Quiz & Flashcards