Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Alla inlägg under maj 2012

Av Annika - 5 maj 2012 12:13

Myra har fått låna en gåstol av Johans jobbekompis. Jättesnällt och gulligt av henne. Det var kärlek vid första ögonkastet för myra.


 

Av Annika - 4 maj 2012 13:49

Igår blev det spontanmys på gröningen med Marco, Anki och lille Hugo. Vi hämtade pizza på il café brutale och sen slog vi oss ner i gräset. Anki hade tagit med melon och jordgubbar till efterrätt. myra testade melonen. hon mumsade och mumsade så jag får nog ta och köpa idag.


Anki & Marco


Ett utav väldigt få foton på oss båda


    


Kärlek i luften? Myra och Hugo flörtar

   


Idag har vi varit ute och promenerat vid vattnet i 3 timmar. Nu sover myra och jag ska dricka kaffe.



Av Annika - 3 maj 2012 13:23

Helsingborg är en helt underbar stad. Jag och Myra har tagit med oss lunch till strandpromenaden och norra hamn nu två dagar på rad. Fantastiskt.


Vink vink

   

Av Annika - 2 maj 2012 09:50

Oj vad dålig jag har varit på att blogga, men oj vilka roliga dagar jag har haft.

Kör 10 dagar  i bilder (några foton är mina, några har jag lånat):


Klassträff från högstadiet. Rundvandring på skolan sen en massa skvaller och skoj hela natten lång:


   


Sen åkte Jag och Myra till tyringe och hälsade på mormor och morfar några dagar:

         


När Mormor och Morfar busade med Myra så passade jag på att gå på modevisning med mina gamla kollegor i Perstorp, många skratt blev det:


 


I lördags åkte vi hem från Tyringe. Myra blev passad av Farmor och Farfar och jag och Johan gick och tittade på Konsert med våra vänner i Cloudscape:


 

I söndags kom mina kära vänner från frankrike på besök: vi ordnade en grillfest för dem:


   

   


I måndags hade vi tjejträff med picnick på Gröningen.

 


Igår var hela familjen på promenad i det fina vädret. Dagen avslutades med premiärgrillning på balkongen:


 


Nu ska vi på promenad i det fina vädret.


Ha det så bra tills nästa gång.

Skapa flashcards