Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 31 maj 2012

Min födelsedag

Av Annika - 31 maj 2012 12:01

Igår var det min födelsedag. det blev en helt fantastiskt mysig dag med presenter, god mat och överraskningar.


Johan väckte mig med mc donaldsfrukost, väldigt uppskattat:

jag fick en fantastisk present. den 1 augusti åker han och jag till torekov spa för mys med middag, behandlingar och övernattning och med sen utcheckning. underbart och barnfritt!!!

myra och jag myste i sängen hela förmiddagen för att sedan ta en långpromenad vid stranden. köpte med mig gourmetas och en bakelse som jag mumsade på medan myra sov middag:    


på kvällen gick vi till bishops och fick mig en glad överraskning. mina svärföräldrar kom också och firade mig och vi åt gott. svärmor hade t.o.m bakat kakor som vi åt hemma hos oss senare på kvällen. jättetrevligt. jag fick ett presentkort på manikyr och pedikyr som jag väldigt snart kommer att använda.


såhär fin tänker jag bli:


 

glömde ta foto igår men det här åt jag igen. väldigt gott.

 


när vi var i stugan senast så firade vi min födelsedag i förväg med mina föräldrar och bror. jag fick ett fint bidrag till en cykel av mina föräldrar och min farmor och jättefina örhängen av märket snö av min bror:

 

Tusen tack alla som bidrog till att jag fick en fantastiskt trevlig födelsedag.


Nu ska jag försöka mig på att barnsäkra våra skåp och lådor. hur svårt kan det vara????


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Skapa flashcards