Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 14 juni 2011

VIP för en kväll

Av Annika - 14 juni 2011 08:19

Igår var jag på HIF-GAIS med Johans mamma, hon hade VIP-biljetter och ingen att gå med, självklart följde jag med. Vi fick stolar med små mjuka kuddar att sitta på och bara det gjorde att matchen kändes liiiite bättre.


Tyvärr satt där ett nöt och gapade på spelarna och coachade dem igenom matchen, Jag fick hemska flashbacks från när jag var simtränare och var tvungen att kasta ut en förälder för att han tog över min träning av hans son och gick och skrek och instruerade honom vid bassängkanten. Han var inte nöjd när jag sa till honom att det var jag som var tränaren och passade det inte så kunde han gå ut, han tog sin son och gick ut och kom aldrig mer tillbaka, stackars son.


I paus fick vi gå in i en loge och äta pizzabitar och de som ville/kunde fick vin eller öl. Själv tog jag en mycket god Ramlösa. Istället tog jag två muffinsar till kaffet ;-)


Tyvärr spelade HIF inte så bra och det blev bara 1-1. Men jag fick vara VIP för en kväll. Nu är jag tvungen att komma tillbaka till verkligheten och på schemat för dagen står: jobb, vika tvätt, handla mat. Sooo nooot VIP!


   

Någonstans i vimlet på 37an står min man:

 

God Morgon Världen!

 
 
Ingen bild

Emma

17 juni 2011 22:20

Så härligt att du njöt av platserna med svärmor och att HIF iallafall fick med sig 1 poäng! :)
Så fin du är med fina kanonkulan till mage!!!
Hoppas allt e bra med dig!
KRAM KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Skapa flashcards