Allmänt Förvirrad Småbarnsmamma

Direktlänk till inlägg 1 juni 2011

Utposten, HIF-låten och stugan.

Av Annika - 1 juni 2011 08:20

Igår efter jobbet gick jag en liten shoppingrunda på stan. Är bara tvungen att ha en ny bikini bh eftersom de små rackarna har vuxit ordentligt och jag börjar bli rädd att de ska hoppa ur min nuvarande bh om jag inte passar mig och kanske gör en hastig rörelse på stranden eller nåt... och så kan man ju definitivt inte ha det.

Hittade en helt vanlig svart på H&M. Helt ok.


Träffade Linda och vi gick och åt gott på Utposten. Mycket trevligt som vanligt, Hoppas bara att Linda blir av med sin hemska hosta tills vi ska gå och titta på HIF-Djurgården. Om du läser detta Linda. Glöm inte köpa biljetter, Jag fixar snacks :-)


 


Satte mig och tittade på ps I love you när jag kom hem, vilken vacker film det är men så otroligt sorglig, som tur var så var jag ensam hemma annars hade nog Johan blivit lite skraj för mig. Det går bara inte att se den och gråta som de gör på film. Då menar jag att man ser snygg ut och en eller två små tårar rullar vackert ner för kinden. Här är det mer röda ögon och snor som rinner, inget vackert här inte, kan bara göras när man är ensam hemma.





Som jag säkert har berättat innan så är vi (mest Johan) stora fans av HIF. Johan sjöng "på gator röda och blå" för Lillan igår och ni skulle ha sett som hon sparkade. Inte bara en gång utan hela låten. Häftigt. Det kommer att bli en HIF:are




Nu är det dax att jobba, sista arbetsdagen innan min semester. 11 dagar. Ska bli helt underbart och dagarna är fullplanerade så jag kommer nog att vara tröttare efter, men det kommer det vara värt. 

Det börjar imorgon med att jag åker till stugan. Ska försöka blogga därifrån men jag lovar inget.


God Morgon Världen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 27 mars 2014 09:22

Som ni märker så händer det inte mycket här på bloggen och jag beslutat mig för att lägga den på is. Vem vet, kanske jag tinar upp den längre fram när jag har lust och tid. Ni får gärna följa mig på instagram istället där jag har användarnamnet @m...

Av Annika - 18 mars 2014 21:07

Ikväll har tisdagsklubben träffats på Kitchen & Table, god mat, gott vin och fantastiskt trevligt sällskap. Vi ses nästa gång tjejer! ...

Av Annika - 9 mars 2014 18:16

Jag sitter just nu på Kastrup för att flyga till Tyskland igen. Sa hejdå med en klump i hjärtat till denna underbara tös. Saknar henne och maken så mycket redan. Det är här jag ska spendera några dagar med jobbet Man kan ha det sämre :-) ...

Av Annika - 8 mars 2014 19:02


Vilken skön dag vi har haft idag. Myras feber har gått ner men är genomförkyld och hostig så vi har mest myst och tagit det lugnt. Vi har suttit på balkongen i solen och njutit av vårvädret. Helt ljuvligt. Som solen gör under för humöret.. ...

Av Annika - 6 mars 2014 16:09

Igår åkte jag till Krusenberg Herrgård för jobbmöte. Vilket fantastiskt fint ställe. När jobbet var slut överraskade chefen med att ha beställt en jättetrevlig vinprovning. Jag har världens bästa jobb :-) Därefter serverades vi en helt u...

Ovido - Quiz & Flashcards